Omgg best ever

Nauseeee shit va värt, det va så sjukt kul. Det var jag, Filippa,Johanna och Lollo, innan konserten va vi hemma hos Johanna och fixa oss, åt, snacka osv! Sen drog vi!! Det första vi gjorde va att träffa Rebecca och fiona, vi stog sååååhär nära dom! As najs ! Sen När vi stog i där och dansa som aldrig förr.. Såg jag Ella och jasmine mitt i allt! Blev såå sjukt glad! Såå dom Joina såå vi Alla ba körde! Sen bildade dom en stor ring såå vi sprang in och stod där och dansa hahah! Såå najs, sen efter åkte vi lite grejer och sen drog vi hem! Nu är jag hemma hos Johanna, vi ska äta lite, deeptalka och se på film!

Imorn ska vi ut med båten, My dear friend ellen joinar! Mys mys!


Värd dag!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback