WANTIEEEE

Omggg, varje gång jag ser den här blir jag bara mer och mer förälskad, kolla på denna otroligt fina moppebil, såå cool!!

Ni anar inte hur mycket jag varje dag tjatar på mina föräldrar, ett år kvar! Det går helt okej faktiskt, mamma är tyyp med på det men papsen dissar det totalt och kallar det muppebil:((( hahaha, jag sitter varje middag och förklarar hur bra just denna är för mig...

1. Tak över huvudet, skyddar mig + mitt hår så det inte ska kaosa sig

2. Man är mer skyddad i den, och inte stor risk att bli utsatt för skador

3. Den är cool

4. Den är mega cool


Vet att mamma läser min blogg, såå om du ser det här.. SNÄLLAAAAAAAA IM BEGGING UUUU




Kommentarer
Postat av: Ellen

Vem hitta den... Hahahhaah😂

2013-09-10 @ 16:53:55
URL: http://ellensurtevall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback