Sep. 09, 2013

Tjeniiiss!

Nu har jag precis tränat.. Dagen gick bra! Foort! När vi skulle ha Bild, blev det inställt såå hela klassen drog hem till vår No lärare som bodde där, schyrree. Hon bjöd på Nachos och vi kolla Barbie!!! Najsnajs hahah


Sen på slöjden skulle vi göra om ett plagg till ett ny, när jag skulle göra en ritning till en gympapåse,, blev jag utskrattat.. Speciellt Emelina hahaha assåå hon tyckte det såg ut som en kanin och sen fråga jag endrick och han tyckte det såg ut som en katt, sen när jag skulle rita om såg det ut som en helt annan grej.. Ojoj! A+ i bild jaaa
Haha så kan det va!


Bloggar mer hemma sen måste käka håller på att ramla ihop, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback