Påväg hem

Trött, ful och varm! Älska

Haha ne men Godmorgon! Nuu e jag påväg hem från Johanna:) hon skulle åka till landet såå vi hann inte göra så mycket imorse! När jag vakna haft Johanna gjort frulleeee, how najs???

Sen blev hon stressad till sin buss och dåå drog jag! Världens mysigaste kväll igår, skönt att snacka ut om allt :) love that girl.


Såfort jag kommer hem, ska jag äta upp astridoo och vi ska gymma, sen ska jag ta en lång dusch och göra mig i ordning!!! Fresh fresh


Ssshiit, virrigt inlägg men måste bara säga jag säg MARSHALL från HIMYM, jag svär!! Hahah fast lite läskit.. Han satte sig på en plats på bussen sen bytte han till brevid mig..:()


Vi hörs under dagen!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar dig

2013-09-08 @ 00:47:40
URL: http://johannawitt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback