Omgggg

Hej!!❤❤

Såå då var denna skoldag slut, shit va veckan går snabbt redan fredag imorn! Vi har skolfoto, vi ska köra spexfoto så all tjejer ska va fjorrisaaaar, nu kommer det säkert va nån som ba: men issa du behöver inte göra nåt då!-.-.-.- hahaha nej men steelt när man ska ge fotot på sig själv till mormor och morfar, farmor och farfar.. Dom kommer ba: nämeen issa vad du har målat dig mycket i i ansiktet hahahaa men det blir kult!

Skolan gick bra, garva så sjukt mkt i slutet Aldrog garvat något mer än det, omggg Emelina assåå jordens skönaste och alla andra ocksååå ;)) jag döör! Dock kände jag mig otroligt fuul idag haha, håret lockade sig sjukt mycket för jag stog 1,5 h och kolla på fotboll i REGN!! Sen fick vi gå till ett sushi ställe och käka idag, skolan bjussa, hur najs?? Och spillde skit mkt såå aa känner mig rätt lökig nu ass!


Nu är jag påväg hem, ska plugga lite och tycka synd om mig själv efterom min mage dödar mig snarree:(


Vi hörs!
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback