No broken finger..

Gokväll!!
 
Överdrev lite med fingret kanske men det gjorde ont i stunden haha, men det fick nog sig en rejäll stukning..eller intee?! haha ajaa, körde mest armar på gymmet och sträckning , blev så fruktansvärt trött såå jag sega litt men gjorde mina övningar iaf.. 
 
Såå, hade det jättemys med Johanna idag och guuud va vi garva.. som vanligt, vi har fixat en massa och aa det blir awesomeee, vi åt jättegod mat, snacka om allt, flumma, blogga osvosv chilladeee bara. Sen löste jag en grej som hände idag ocksåå så det är skönt:) 
 
Ska sova nuuu för jag kmr bara babbla skit om jag fortsätter. jajajj puss vi hörs imorn babes!
 
 
P U S S G O D N A T T 
 
bjussar på denna extremt vackra bild, tagen 2010.. väryyyyyy hottt
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelina

är glad att vi löste det..

2013-09-17 @ 22:39:49
Postat av: Johanna

Hade as kuul idag! Är så taggad på att kunna sätta igång med dem här överraskningarna!<3

2013-09-17 @ 23:12:51
URL: http://johannawitt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback