Myskväll

Hej på er, säämst bloggning den här helgen men det ska bli bättre! 
 
Igår kväll: Jag mötte Ella och Jasse efter skolan, vi snackade och chillade hemma hos jasmine lite, sen på kvällen drog jag och Jasmine på Oskar Linnros, vi kom lite sent såå han hade börjat sluta sjunga tyypp,hahaha asså. På grönan träffade vi lite najs folk och Filippa och hennes kompisar såå mysit att träffa Filippa efter så lång tid, det var såklart kul att träffa alla andra ocksåå. Efter det kom min pap och hämta oss, sååå skönt!! Sen åkte vi hem och käka lite och sen sov hos mig. 
 
Idag:  Sooft dag, gymmat varit med jasmine och bara myyyst, sen hjälpte vi mamma att göra sig i ordning för hon och pappa skulle på nån gala. Och jag spenderade kvällen med min syrra, sååå myyyss!!! Såå mogen för att vara 5 år yngre än mig♥♥♥ och nu ligger hon i mitt knä och sover. Vi gjorde Tacos och såg på film, sen hade vi världens myys osv! 
 
 
Härlig helg, imorn är det söndag, ska nog träffa några kompisar oh kanske gymma med Wille. 
 
Vi hörs, puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Gud vad långt fint hår Bea har fått!

2013-09-15 @ 16:58:26
URL: http://legendres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback