MEN HALÅÅÅÅ SNÄLLA...

.... Jag börjar bli trött på folk som är assnälla på sms och sen helt plötsligt blir skitdryga och asstaskiga!! Okej man kan ha en dålig dag, men för sjutton kan inte folk va lite snällare, schystare och inte alltid så känsliga. Det hände mig idag..??!! Helt plötsligt börja han bråka mot mig man ba: okej?


Herregud, ta en sked nutella och le!! Tänk på alla som har det såå mycket sämre.. Och vi klagar på att det är lite kallt, det finns inte det brödet som man vill ha osv osv!

Blir bara irri när folk klagar på mig! Ibland känns det, alla känner säkert såå men att såfort man råkar göra ett litet fel är det som att hela världen går under!

Fick lite adrenalin i fingrarna ;)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback