Irrii

Godmorgon! 

En sak jag blir såååå irri för är när man sitter och berättar nåt problem, nåt man är missnöjd över med sig själv osv och så sitter personen där säger inte ett skit om nåt den är missnöjd över och såå utan sitter där som den har världens bästa liv.. Och så sitter man där och helt plötsligt känner man att sitt liv är skit! 

Okej ingen är perfekt, alla har brister så man behöver inte va rädd att säga dom, jag säger inte stolt, men att jag har komplex för mina armhålor.. Skit töntigt jag vet, och sen mina armar! Men sen finns det massa andra grejer ocksåå! 

Nu säger jag inte att ni ska hitta fel på er, men liksom jag och mina kompisar sitter och skrattar åt våra problemssss typ att det ser ut som ett underliv i armhålan, men vadåååå det är inte alla som har 3 underliv ;))) hahaha orkar inte 


Såå ta mig inte fel!❤️
Fattar inte riktigt vad jag skrev men aaa pussspussspyssspyss 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback