Hemsk dag:(

Uschh, man har inte märkt på bloggen hur otroligt ledsen jag varit nuu på eftermiddagen.. :( 
 

Jag åker till mammas jobb efter skolan, hon säger att Jackson ligger på sjukhus.. jag fick världens klump i magen och tårarna kom. Han hade idag när farmor och farfar varit med honom helt plötsligt börja skaka, få kramper i hela kroppen och ramla ihop, hans ögon börja rulla bakåt osv :( 
 

Dom blir såklart helt chockade och åker till vetrinären på direkten, där får han ta en massa prover och såå. 
 
Men som tur är överlevde han och det var helt ofarligt, en såån lättnad!!! Det kan va nåt hundar får när dom e förklylda eller nåt sånt, men huvudsaken är att han inte dog och att det inte var något allvarligt och att han just nuu mår som vanligt! 
 

När jag kom hem nu för en stund sen, och såg min prins börja jag gråta. Min älskling!♥
 
Jobbigt livet kan vara! 
 
 
PUSS
 
Min fina mamma och Jackson
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback