Fööörlåt

Asså nej det här va inte schysst! Inte bloggat se onsdags! Behövde bara koncentrera mig på andra saker men nuu är jag igång igen.. 

Godmorgon!❤️ 

Shit vilken otroligt snabb vecka det här varit! Helt sjukt!! orkar inte berätta alla dagar för dom såg likadana ut jaa ni vet.. Skola, hem,plugga, träna! Justee i onsdags va det kuul efter jag hade tränat drog alla hem till Lollo för hon fyllde år, vi år pizza och massa kakor ossvv jättekuuuul❤️ Osseen träffade vi Nicklas (rackartygarana ) som ja visar på bilderna!



Jag sov hos Ella igår, det var mys vi åt tacos, efterrätt och hade det jättemys! 

Idag måste jag plugga, hata men asså har feta ångesten! Såå ska nog plugga undan lite, sen ska vi göra nåt som jag inte kmr ihåg va det va..? Jobbigt haha är helt lost med allt just nu känner jag!:() 

Ajaa, nuu kommer bloggningen funka som vanligt igen! 

Much love

Puss












Lite bilder från denna vecka! 

Kommentarer
Postat av: Ella

euw tabort bilden på mig. skit äcklig.

2013-09-28 @ 13:35:49
URL: http://janssonella.blogg.se
Postat av: Ella

man ser hela trosorna. please

2013-09-28 @ 13:36:26
URL: http://janssonella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback