Feeling sick:(

Hej påer! Skriver snabbt nuu för jag har sprängande huvudvärk:( skit segt, känns som det här är en början på att bli sjuk..

Får väl hoppas jag mår bättre imorn, iaf det gick bra på gymmet, vad ska man säga Yoga var inte rikigt min grej:/ detta långtråkigt och det hände inte så mycket, gick inte in i mig själv mentalt snarare kollade jag runt på hur alla såg ut när dom stog upp och ner osv och garva.. Och inte att tala om hur jag såg ut själv, stelast av alla, helt röd i ansiktet och lockarna ba flöda haha! Omggg gick ut efter halva kanske och körde styrka och kondition! Efter jag kört ett hårt pass, åkte vi hem vi käka och nu ligger jag helt klar i sängen och smsar med lite sköningar och jag kommer snart somna:) sååå skönt!



Godnatt på er


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback