Deeper than the deepest

Hej! Skolan gick bra.. Ja en ordinary day.. Åkte hem åt pasta sallad och sen hallon med grädde, lyxa till det lite.


Asså just nuu jag mår bra men ändå inte, det känns konstigt på nåt sätt, jag har en konstig känsla men vet inte vad problemet är, har såå sjukt dåligt Sjölvförtroende såå det måste va nåt som handlar för det, för nån minsta lilla sak tror jag att folk tycker illa om mig.. Nuu är det inte det, men nåt är det iaf, ska gå på en powerwalk för mig själv lyssna på musik och bara tänka, filosofera men alltid när jag försöker vara deep riktas hjärnan ändå direkt in på boyssss såklart och massa andra icke deepa saker!(;  det är säkert hormoner men kan heller inte alltid skylla på det, man har rätt att då och då tycka lite synd om sig själv.. 
Aja, applåder till er som orka läsa









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback