Dagen dåråå

Hej babes!

Såå nu kan jag sätta mig lugnt i soffan och blogga, dagen gick snabbt och va som vanligt fast väldigt kuul! Vi hade gympa, musik (när vi nu snackar om musiken såå blev jag mobbad av johanna för min falska sångröst hahahahahahahahaha schyyysst nejmen så kan det va) , bild och slöjd jajajja bra info.. påväg till slöjden fick jag och Johanna åka tunnelbana och dom andra fick gå halva vägen typ, haha sooft! Shiitt va vi skratta, och skönt att snacka med henne lite och så på den korta stunden vi åkte.. hon går ju på kryckor såå jag fick va hennes assistent haha.. 
LÄS HENNES FANTASTISKA BLOGG :    ---> HÄÄR <---

Efter skolan drog jag på rehab, shisseess vad hon pressa mitt knä, behövde typ spy och höll på att börja gråtaa..ushush men det är bara att hålla ut(: Aahh och sen efter det följde jag med mamma när hon skulle rida, fast satt i bilen eftersom vädret är piss och skit..
Jaa en helt ordinary måndag dårå! 
Vi hörs 
P U S S 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skola har du bytt till?

2013-09-16 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback