Foundation faiill

Bra dag... Hade köpt ny foundation. Vad ska man säga? Diarré i flaska hahahahah assåå typ! Va helt fel färg, hon i affärren som sa att den såg Perfa ut måste typ ha stört sig på mig eller nåt.. Men jag dåååå! Jag ser väl om det är rätt färg eller nt.. Mej nej nej! 

Asså lovar att det är för man e sönder stressad i skolan.. :( 

Jaa fick blogg ryck, vill blogga men har inte tiden:() 


Lite vad som hänt sen sist...

Jaa skola.. Ni fattar! Snart är det jullov taggaaa drar till Spanien om ni nt visste blir sjukt najan!! Ska bara ta det lugnt och och sansat! 

Ja och efter jullovet ska jag operera knät.. Soft!! 

Men nu ska jag sova oussss




Kommentarer
Postat av: J

BLOGGA

2013-12-18 @ 11:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback