Visar vad jag köpt imorn

Go'kväll allihop!

Ligger nu i sängen, efter lite träning! Ossvvv.. Tror många av er såg SHF hahaha aassså herregud vilken underhållning, hur orkar dom? Seriously.

Gunnsan är hela otrolig alltså hon har så mycket fix idéer o allt haha..

Ajaa sen idag efter skolan träffade jag Jasmine ❤❤❤❤ det va såå mys vi snackade igenom allt som hänt sen sist vi sågs och det var en del kan jag säga er.. Alltid såå cozy❤


Sen mötte jag mamma på stan och vi kollade i affärer och jag köpte ett par stört snygga jeans och ett skärp!!!!!! Visar bättre bilder imorn men ni kan få en på dom.. Är såå nöjd!!

Sen gick vi till Sephora och köpte nytt smink till mig! Det blev också braa! Dom är grymt proffsiga där inne och älskar att bara gå runt och kolla där! Sen åkte vi o hämta bea och sen gick vi på restaurang, jag åt yakiniku Grande haha var sjukligt hungrig så den satt fint!

Sen när pappa kom hem snackade jag med han och mamma lite sen nuu ska jag sova.. Låång dag!

Hoppas ni alla haft en bra dag:)

Vi hörs imorn!

Puss


Kommentarer
Postat av: Marie

Isabelle i hårband! CHOCKAD för att säga det minsta, passar dig fint sötis

2013-08-29 @ 22:18:07
URL: http://legendres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback