Tandis och allt!

Heelååå!
 
Sitter nu on the very löki bus on my way home 2 astriddd:)  Det blir kuul får se vad vi hittar påee! Det var ett tag sen vi träffades.. 
 
iaf innan det spelade jag fotboll med nåra kompisar, vi sluta 13.10 såå det va najss! Vår mentor va sjuk så denna dag va helt oseriös vi kollade på vad vi skulle vilja praoaaa,, tror jag vet vad jag vill;) 
 
Justeee, jag hvar hos tandkläkaren juu idag.. först skulle dom kolla mina tänder sen skulle vi skicka in bilder och se om jag skulle få tandställning, hoppas verkligen det!!!! Man lider i 1-2 år sen har man fina resten av livet!:)))  HAhaha det va så sjukt kuul dom spände upp hela min mun såå jag såg ut som en häst.. sen såg jag mig i spegeln och börja as garvaaa! haha aassåså!

 
Vi hörs sen, hoppas ni haft en en helt ok måndag även om det är början av veckan!♥
 
 
puss
 
får ta en snabb arkiv bild på mig oh min käre vän ellen 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback