Rehab om 20

Hej på er!❤

Sitter nu på gymmet och ska snart träffa min sjukgymnast och köra rehab m.m känner mig taggad efter en frapino, vitamin well och en macka, haha:)

Ännu en mega skön skoldag! Vi hade gympa på morgonen, no.. Vi såg på Fucking Åmål och sen gick vi på stadsvandring till Gamla Stan ossåå det ända jag och Johanna såg framför oss va en frapino hahaha sjukligt hungriga. Vi sluta vid 1 typ då drog vi och köpte den efterlängtade frapinon och jag, Johanna, Edvin, William, Wilma, Carro och Lolla satte oss på nån gräsmatta och chillaaadeeee bara :) stört varmt idag och jag hade jeans ... höll på att smälta.. Aldrig mer haha!! Hahahaha och sen höll Edvin på och typ hoppa in i lyktstolpar o sån skit hahahahah assåå garva sjukt mycket stört kult!


Efter det här ska jag träffa sammiiboyyy och Ellen kanske! Får se hur länge detta dröjer liksom:) men om det blir av kommer det bli feta myysss!


När jag kommer hem sen fotar jag sminket och jeansen osv!


Vi hörsss

Pusss

https://cdn1.cdnme.se/3002519/7-3/pic_521df9dcddf2b3272928d81a.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/3002519/7-3/pic_521df9ebe087c313fef87dfb.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bytt skola?

2013-08-28 @ 19:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback