Överlycklig

Heejj, kom precis får rehab, idag körde jag hårt, höjde tyngder på allt och det gick as braaa! Är skit glad har inte fått springa på 8 månader!!!! Fatta har inte sprungit på 8 sjuka månader!

För er som inte vet har jag blivit utsatt för en korsbandsskada i januari.. Opererades i april och har kört rehab sen dess! Inte kunnat spela fotboll på 8 månader.. Och jag har 5 månader kvar med rehaben!


Ni förstår inte hur många kvällar jag kommit hem från kompisar och ställt mig och gjort rehab kl 2 på natten!! Ibland vill jag bara lägga mig ner och skita i allt men ja kan inte det!!

Måste hålla min motivation uppe om jag ska kunna komma tillbaka!

Såå att få börja springa känna som ett sånt sjukt stor steg för mig! ❤❤❤


Men har ett mål, ska komma tillbaka så som jag va när jag skadade mig!



Ojj långt! Men känner ba adrenalinet i kroppen, hahaha


Kommentarer
Postat av: Marie<3

Bejjjjbiiiiii<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2013-08-22 @ 20:13:15
URL: http://legendres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback