Onsdag dårååå

Hejj på er ❤

Bloggandet har väl inte varit Perfa idag men har haft fullt upp såå.. Skolan va najs vi sluta 12 såå då satt jag kvar och snacka med några killar, sooo cuteeee!

Sen fick jag sms av Astrid att dom va i stan såå jag mötte upp mina älsklingar Ellen, Ella och Jasmine.. Vi åkte hem till jasminee! Sen skulle jag va med Klara men hon kom hem till Jasmine istället så det va mysss❤

Oo justeee, det va skit läskigt när jag skulle till tuben, det kom fram två killar som gick emot mig.. Blev rädd först jag ba vad händzz nuu! Sen ba: kan du köpa ut cigg till oss
Jag ba: hehe är för ung typ nåt sånt! Hhahahah ajaa!

Imorn ska vi va med våra fadderbarn i skolan och typ göra uppgifter med dom eller nåt sånt!

Vi höresssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback