Gårdagen

Godmorgon❤

Vi vakna precis, jag, Jasmine o Ella. Dom tog bort videon när jag sov, såå nu får ni ett långt inlägg istället:)
Igår iaf hade vi skitmyss! Efter skolan va jag först med emmy, sebbe, Victor och maxime. Sen drog jag till Jasmine och vi snacka och hade det mys, sen smsa Ella om vi kunde käka middag ihop.. Så vi började fixa oss, & mötte Ella! Vi drog till rice och käka så mycket såå vi dog typ! Sen drog vi till Buylando och köpte massa godis och en film (jag valde filmen) och den SÖÖÖÖGGG!! det var den sämsta film vi nånsin köpt alla somna direkt , så det va sista gången jag valde film hahahaha!


Sen blev jag skitdepp, för jag skulle fått gå på Selena Gomez konserten VIP med Johanna och hennes kompis !! Vaa as taggaaaaadddd!! Tills jag kom på att jag inte kunde:( segt




Sen la vi oss vid två dåå hände en sjukt grej, vi fick tecken av Gud! Det va rätt coolt asså! Haha

Ajaa, nu ska vi käka frulle.. Vi hörs efter det

Puss

https://cdn3.cdnme.se/3002519/7-3/pic_5221a535ddf2b316155bcfed.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback