5 snabba

Tjenisssss!

Fem snabba, sista för idag...

1. Är beroende av tuggummi, läppsyl och mitt läppstift om jag inte har nåt av det får jag damp.. Helt seriöst

2. Har minnesförlust, glömmer bort sjukt mycket så jag har skrivit ner allt viktigt typ när jag ska träffa kompisar osv ää anteckningar som jag har som bakrundsbild..

3. Jag tycker skitlarvigt när alla på insta ba #fitinspo #getyourdreambody osv.. Självklart ska man va hälsosam men jag menar hur många sitter inte inne och kollar och jämför sig.. Eat a chips påse and be happy

4. Jag har jättesvårt att se någon ledsen det gör ont i hela kroppen

5. Jag är egentligen brun-svart-grå hårig .. Hahaha tänk det och mitt lockiga hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback