PMS like aaaa biatchhhh

Hej!
 

Ni vet dessa dagar man känner sig korvig, blek, finnig, hårig, aamen ni fattar när allt är fel. man vill bara skrika och typ slänga sig i väggen... 
 
En sån dag hade jag igår.. nu finns det säkert en massa där ute som aldrig upplevt denna känsla, grattis.. men säkert nån som vet exakt vad jag menar.. hoppas jag? 
 

Iaf allt va fel jag tappade grejer, spillde ich blablablabla sen var jag sjukr irri ocksååå. Man ba woopp woopp:()
Haha som tur va shoppade jag lite så jag lugnade ner mig HAHAHA. Sant shopping gör en gladare till och med om man köper nutella på ICA man blir fett happyyyy,, 
 
Men även fast jag hade Pms osvosv hade jag och mamma en jättemysig dag igår, vi shoppa, åt god lunch, gjorde naglarna osv..♥ So happy att hon orkar med mig hehe
 
sen drog vi till gymmet och körde ett pass där träffade jag också min käre vän Kevin(: 
 
Sen åt vi thaiii, stört gott sen lite FIFA och jag losa hela skiten.. mUmS sen slängde jag mig i sängen ocg decka.
 
 
 
TACK FÖR NI LÄSER MIN BLOGG!!! 
 
MUCH LOVE
 
//ISSAAAA
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öhhmajgood var kommer tröjan ofråm?

2013-12-31 @ 19:53:14
Postat av: anonym

Omg vilken snygg väska jag dör, vart kommer den ifrån?!?!
Kram, löve youre blögg

2014-01-22 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback